معرفی انیمیشن | شانس «Luck»
  • کد مطالب: ۱۸۵۰۸۲
  • /
  • ۰۸ آذر‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۲۴

معرفی انیمیشن | شانس «Luck»

فکر می‌کنید دنیای شانس هم وجود دارد؟ دنیایی رؤیایی! البته باید حواسمان باشد وقتی شانس هست، بدشانسی هم گاهی اتفاق می‌افتد.

هستی نیک‌صفتی - فکر می‌کنید دنیای شانس هم وجود دارد؟ دنیایی رؤیایی! البته باید حواسمان باشد وقتی شانس هست، بدشانسی هم گاهی اتفاق می‌افتد.

در انیمیشن تخیلی شانس، سام  فکر می‌کند بدشانس‌ترین آدم روی زمین است و همه‌ی اتفاقات بد، بدون یک لحظه توقف برای او پیش می‌آید. از گم شدن جوراب و جا گذاشتن کلید گرفته تا شکستن ظرف‌ها.

شاید فکر کنید همه‌ی این بدشانسی‌ها برای او یک روند روزانه است اما آغاز ماجرا از وقتی بود که سام با یک گربه‌ی سیاه روبه‌رو و همزمان سکه‌ی شانسش هم گم شد. او که متوجه حرف زدن گربه می‌شود، به دنبال او می‌رود تا دنیای شانس را ببیند.

در این سرزمین، پس از ورود، باید سکه‌ی شانس را تحویل دهید اما سکه‌ای دست سام نیست. ماجراجویی گربه و سام شروع می‌شود. سام برای ورود به این سرزمین مجبور می‌شود خود را به اسم دیگری معرفی کند.

می‌گوید: من لبرکان قدبلند هستم! آن‌ها با فرستادن یک دکمه به انبار سکه‌ها برای خود وقت جور می‌کنند اما مشکل جدیدی پیدا می‌شود.

وسیله‌ای که قبلا سکه‌ها را پیدا می‌کرد پهپاد خرگوشی بود اما پهپاد در سرزمین بدشانسی گیر کرده‌ است و به‌ناچار سام در آنجا با یک تک‌شاخ ملاقات می‌کند و راه‌حل جدیدی برای این مسئله می‌یابد.

با دیدن این انیمشین، متوجه می‌شویم هر اتفاق می‌تواند دو بعد داشته باشد: شانس یا بدشانسی و فقط به نوع نگاه ما بستگی دارد.

در این انیمیشن یاد می‌گیریم هیچ‌وقت نباید از هدف خود دست بکشیم و برای رسیدن به آن، با هر مشکلی روبه‌رو شدیم مانند سام دست از تلاش برنداریم.

این انیمشین ما را به فکر فرو می‌برد که تابه‌حال چقدر از این اتفاقات در زندگی داشته‌ و چند مورد را به شانس تبدیل کرده‌ایم.

نام: 
شانس Luck

کارگردان: 
پگی هلمز

سال انتشار: 
۱۴۰۱(۲۰۲۲میلادی)

ژانر: 
ماجراجویی

کشور: 
 اسپانیا، آمریکا

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.